.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فرو ریختن پروژه نگین شمال در قائمشهر

ديوار پروژه نگين شمال كه از آن به عنوان بزرگترين پروژه پروژه تجاري خدماتي شمال كشور نام برده مي‌شود شب گذشته فرو ريخت.

به گزارش شمال نیوز، به منظور احداث اين ساختمان كه عنوان مي شود قرار است در 14 طبقه احداث شود عمليات گودبرداري در تقريبا120هزارمترمربع زمين اين مجتمع صورت گرفته است.

اين زمين گودبرداري شده با ديواره‌هايي محصور شده است.

شاهدان عيني اين ماجرا مي‌گويند شب گذشته صداي مهيبي از اين پروژه بلند شد و چند قطعه از اين حصارها به همراه ديواره گودبرداري شده انتهايي آن فرو ريخت.

اگرچه هنوز علت حادثه مشخص نشده است اما به طور يقين عدم ساخت ديوار نگه‌دارنده محوطه گوبرداري شده از مهمترين دلايل اين حادثه به شمار مي‌رود.

به نظر مي رسد سهل انگاري و تاخير در تجهيز اين كارگاه به وسائل ايمني از مهمترين دلايل اين حادثه بوده باشد.

اين پروژه در سال 87 عمليات اجرايي آن آغاز شده و تقريبا در همين زمان عمليات گودبرداري آغاز و از آن زمان تاكنون اين محوطه گودبرداري شده به همان صورت باقي مانده است.

اين پروژه در دو سال گذشته محل اختلاف سرمايه‌گذار آن و شوراي اسلامي شهر قائم شهر بوده است و به همين دليل عمليات اجرايي آن متوقف شده بود.

در اواخر آبان ماه شهردار قائم شهر در توافقي مجدد با ابراهيم سرمايه‌گذار اين پروژه اقدام به آغاز مجدد اين پروژه نموده است.

شوراي اسلامي شهر قائم شهر با اين ورود مجدد اين شريك كه گفته مي‌شود پرونده‌ قضايي وي در خصوص تخلف در اين پروژه در دست رسيدگي است به شدت مخالف است.

اين پروژه در محل تنها سينماي قائم شهر در حال احداث است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

f 30 آبان 1389
این طرح می توانست یک طرح خوب و ملی شود به نظر من خبرنگاران .... برای اینکه گزارش اخیرشون در مورد بی توجهی به این طرح را بزرگ جلوه بکنند اون میخها را کندن تا حرفشون را به شورا و شهردار اثبات بکنند
حاج حسن 1 آذر 1389
تحیل های نادرست برخی خبرنگار ماب در ماه اخیر باعث شده که جنجال برای شهر در مورد این طرح ایجاد کردند در حالیکه این طرح می رفت که به نحوی اجرابشود.واقع برای برخی افراد مثلا دانا که اظهارنظرهای و خبرهای کذبی می دهند متاسفم.جالبه که یکی از این خبرنگاران که اسمش را زیر گزارش زده بود اصلا ساکن قایمشهر نیست و اصالتا ترک اردبیل و ساکن آمل است.
ب 1 آذر 1389
نوشتن این نوع گزارشها در سایتهای خبری ( ف) در ماه گذشته ضدیت با مسئولان ارشد شهرستان بویژه حاج آقا معلمی امام جمعه این شهر است زیرا که اگر این خبرنگار مابان که مبادرت به نگارش این گزارشهای کذب می کردند اگر اهل قایمشهر بودند و در مراسم ها شرکت می کردند می دیدند که در مراسم افتتاحیه های هفته دولت امام جمعه قایمشهر همکاری خود را برای ایجاد تعامل برای اجرایی شدن این طرح را عنوان کرد و بعد آن هم خودم به چشم دیدم که عملیات اجرایی این طرح آغاز شد
نا شناس 12 خرداد 1390
عزیزان به پروژه هیچ آسیبی نرسیده که اینقدر بزرگش می کنین. دیوار انتهایی زمین پروژه که پست برق زیرش بوده به خاطر رطوبت چند متر نشست کرده که به شهرداری و شورای شهر ربطی نداره. تازه شهرداری به مجموعه کمک هم کرده . حالا شما چی میگن ، هی نخودشو زیاد کنین. بارون بباره بگین شهرداری مقصره . رعدو برق میزنه بگین کار شورای شهره . آفتاب بشه بگین امام جمعه دست داره. شورشو در آوردین!
فرهاد 13 خرداد 1390
من يك سوال برام پيش اومده.. سومين سالگرد كلنگ زني اين پروژه گذشته آيا اين پروژه از لحاظ زماني نبايد انتهايي داشته باشه؟پارسال كه خيابان فروريخت و امسال هم پست 63 ريخت يعني اين آقا هنوز توي فنداسيون داره كار ميكنه؟؟؟!!!!!
مجيد 13 خرداد 1390
من يكي از سكنه ساختمان جنب اين پروژه هستم از مسئولين عاجزانه استدعا ميكنم قبل از اينكه اين حادثه منجر به خسارت جاني شود فكري بحال ما كنن..اين فرد به اصطلاح سرمايه گذار اصلا به نگراني هاي ما توجهي ندارد زير ساختمان ما را گودبرداري كرده تا با ايجاد رعب و وحشت ما را مجبور به فروش نازل ملك مان كند..چه كسي مسئول كار اين آقاست؟؟؟؟
محسن 13 خرداد 1390
واقعا از بعضي نظرات آدم خنده اش ميگيره؟؟!! 3سال اين جا رو كلنگ زدن هر روز ميشنويم يه جاش فروريخت؟! هعد تا يكي بهش انتقاد ميكنه طرف رو متهم به ضديت با مسئولان ارشد مثل حاج آقا معلمي ميكنن..خجالت هم خوب چيزيه پست 63 برق 3/1فروريخته خبرنگار هم اطلاع رساني كرده .اين چه ضديتي با مسئولين داره؟؟
معلمي 13 خرداد 1390
كوتاهي و سهل انگاري پيمانكار شهرداري رو به آقاي معلمي ربط ندين..پيمانكار مسئول كليه خسارات جاني و مالي - دير كرد در اجراي پروژه و..مي باشد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.139 seconds.